Reformulando a pergunta: Vocês perdoariam quem dissesse que faz algo de errado,mas não tão errado e tem remorso e fala isso pra pedir desculpas?

Algo errado como uma parte da personalidade que pra pessoa é como se fosse ruim,entenderam?

eles perguntam
0 3
eles respondem
26/09/2024 23h48
Pra aqueles que não souberem falar português:

For those who don't know how to speak Portuguese:

"Rephrasing the question: Would you forgive someone who said they did something wrong, but not that wrong and are remorseful and say that to apologize? Something wrong like a part of the personality that for the person is as if it were bad, do you understand?"
anônimo
27/09/2024 01h07
Essa pessoa humilha os outros?